Lituania Catholica

Katalikiška Lietuva

Kas ir kodėl remia „Baltic Pride“?

Pagal paramos pobūdį galima suprasti, kad „Baltic Pride“ nėra renginys, kurį remia didelė grupė individualių rėmėjų. Tarp rėmėjų pagrindinį vaidmenį atlieka stambios valstybinės agentūros (daugiausia užsienio), bankai ir įmonės. Deja, Baltic Pride taip pat remia Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija bei Vilniaus miesto savivaldybės administracija.

Baltic Pride yra verslo elito, norinčio susikurti sau visuomenę taip, kaip jie nori, projektas. Šia prasme visa genderizmo sąvoka yra dirbtinis, iš viršaus į visuomenes įdiegtas produktas. Jokia visuomenė negalėjo pati išrasti tokio produkto, kol jis nebuvo primestas.

Žinoma, visada buvo žmonių su psichikos nukrypimais, kurie turėjo savęs apibrėžimo problemų seksualumo srityje. Tačiau jie niekada nebuvo susivieniję į vieną grupę ir niekada nereikalavo sau jokių visuomeninių ar politinių teisių. Niekada anksčiau šeimos samprata nebuvo kvestionuojama dėl kokių nors nukrypimų nuo normos.

Šia prasme „Baltic Pride“ yra dar viena marksizmo versija. Karlas Marksas ir Frydrichas Engelsas svajojo formaliai sunaikinti šeimą, tačiau tuo metu jiems net į galvą neatėjo, kad galima sunaikinti šeimą kaip vyro ir moters sąjungą natūraliu lygmeniu. Jie iš esmės pasisakė už „laisvą vyro ir moters meilę“.

Šiam tikslui įgyvendinti prireikė maždaug 150 metų. Sovietų Sąjunga suvaidino svarbų vaidmenį šiame procese mūsų regione, taip pat ir Lietuvoje, įvesdama skyrybas ir naikindama santuokos neišardomumą. Norėčiau priminti, kad tarpukario Lietuvoje galiojo poimperinės Rusijos įstatymai, pagal kuriuos santuoka buvo registruojama Bažnyčioje, o skyrybų sąvokos kaip tokios nebuvo.

Dabar Revoliucija (revoliucija su didžiąja „R“ – t. y. revoliucija, suprantama kaip šimtmečių senumo procesas, Vakaruose prasidėjęs nuo Renesanso) turi kitą užduotį: sugriauti Viešpaties Dievo sukurtą prigimtinį ir fizinį pamatą vyro ir moters santykių pagrindus.

Kam to reikia didžiosioms tarptautinėms korporacijoms ir masoniškoms liberalioms vyriausybėms? Na, joms šeima yra kliūtis, trukdanti reklamuoti vis naujesnius ir naujesnius produktus. Šių produktų reklamos ypatybė ta, kad manipuliuoti atsiskyrusiu asmeniu yra daug lengviau nei šeima, kurioje kiekvienas turi savo pareigas, privalo išlaikyti nepilnamečius vaikus ir negali sau leisti taip laisvai valdyti biudžeto, kaip žmogus, gyvenantis tik „sau“.

Taigi genderizmo ideologijai turime priešintis ne tik dėl religinių priežasčių, nors jos yra svarbiausios, bet ir dėl prigimtinės teisės, taip pat sukurtos Dievo.

Aleksandras Stralcou

P.S. Taip pat atkreipdamas dėmesį į tai, kad, kaip matote, genderizmo propagavimą didžiuliu mastu organizuoja korporacijos ir vyriausybės, finansuojančios tokius renginius, norėčiau paraginti jus paremti mūsų maldos, atgailos ir protesto akciją.

Priešingai nei genderizmo adeptai, už mūsų stovi ne korporacijos ir vyriausybės, o tik jūs – mūsų brangūs aukotojai. Tradicinės lotynų apeigų Mišios jūsų intencijomis aukojamos kiekvieno mėnesio 13 d. Todėl kovoti su genderizmu galime tik tiek, kiek jūs mums padedate.

DALINTIS ŠIU ĮRAŠU

© Katalikiška Lietuva 2020